Tisdag - v.13+2

Idag har jag hunnit med så mycket. Jobbat 6 h, tagit en 2 h lång power-nap och skrivit klart min rapport som skulle vara inlämnad för ett par dagar sedan. Ja, jag vet.. men hjärnan låste sig och vägrade producera fram fungerande meningar. Jag tycker verkligen om att plugga, läsa och skriva. Men ibland så tillåts jag helt enkelt inte av min lilla hjärna. Den vill koncentrera sig på annat.

Som bebisen tillexempel.

Har varit helt uppslukad av min lilla ärta de senaste dagarna. Ingen koncentration, bara tankar på att jag ska bli mamma.. yada yada yada. Börjar ni tröttna på att läsa om det? :P

Kommentarer
Postat av: isabel

Tjena!

hur är det med maggen? Har du någon sån där bok man kan läsa i om hur bebben utvecklas vecka för vecka? Det är SÅ kul att läsa för man hänger lixom med den lille "längs vägen". Har du ingne måste du bara låna min =)

Big Hug

2008-09-10 @ 09:03:51
Postat av: Anna Lundin

hiihi nej man tröttnar inte på att läsa om bebe :D

Längtar sååå otroligt tills man får en egen. Det är det enda som jag kan tänka på faktiskt. heheh

Konstig hjärnan är som inte vill tänka på annat. men men..

Kraaaaamiiiis!

2008-09-10 @ 12:41:50
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0