Söndag

Söndag igen, och det betyder veckobyte! Går in i vecka 17 idag (v.16+0, dvs 16 fulla veckor och 0 fulla dagar). Galet hur fort veckorna går egentligen. Men som sagt så är det inte mig emot!

Idag har jag och min karl haft en riktigt mysig söndag.. och den är inte över än heller för den delen. Eftersom det var galet vackert väder idag så ville jag komma ut och hitta på något.. "Loppis!" tänkte jag. Så vi drog iväg med den nypolerade vackra porschen och letade efter någon loppis som hade öppet. Vi pausade i Hagen och träffade syster en stund, satt ute på gården och drack kaffe och njöt i solen.

Efter lite tips från "tanterna" ;) på gården så drog vi iväg igen och letade efter loppis.. men det var ingen som hade öppet. Typiskt. Så då åkte vi in vid Närtunaby och letade efter hus som var till salu. Galet vackert område! Ligger så fint med en stor sjö precis i närheten. Drömma kan man ju.

Nu har vi varit hemma en stund och bara myst, så jäkla skönt.. bara skrattat och busat. Måste hitta på något till middag också.. magen kurrar lite. Fruksallad till efterrätt är bokat iaf.

Trevlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0