Patricia intervjuar

Haha.. ååh.. jag skrattar så att jag gråter! Hittade min diktafon i en låda i förrådet.. och i den sitter ett band. Som måste vara 4 år gammal. Minst. Jag låtsas ha ett eget radioprogram "Patricia intervjuar". Jag och mitt ex fjantar oss. Jag intervjuar olika kända människor, och människor med speciella yrken. x-) Som exempel en manlig strippa, Michael Moore (den amerikanse dokumentärfilmaren) och en massmördare. Och man anser mördare vara ett yrke.. x-) Åh, detta gjorde verkligen min dag.

Sten Quick, massmördare
"Alltså, hur funkar det för dig nu då, du har ju varit ute i ett halvår nu, saknar du finkan eller känns det skönt att vara fri nu? Jag menar har man varit inne 12 år så måste det kännas som en trygghet att vara där. Jag menar, verkligheten kan ju vara verkligt svår att anpassa sig och lära sig och jobba och sådär. Funkar det bra att jobba som bibliotekarie, vågar verkligen folk låna böcker av dig?

- Jag har ju försökt skapa olika substitut för finkan för jag gillade det ju jättemycket där inne, och biblioteket är ju lite som ett fängelse..

- Men du åkte ju in när du var 12, och så har du suttit inne 12 år så där du ju bara 24, vad vill du göra med ditt liv? Vill du vara bibliotekarie eller vill du åka utomlands eller vill du..

- Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till finkan faktiskt..

- Jaha, men vem ska du mörda då?

- Jag vet inte faktiskt..

- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, NEEEEEEJ INTE MIG!!!


Haha. Lagom sjuka vi var.. Haha. :)

Kommentarer
Postat av: Miss M

Jag bor ju i Kristinehamn nuförtiden... och den gamla mördaren Thomas Qucik sitter på psyke där... Bara aprobå Quick...

2008-09-09 @ 13:59:05
URL: http://www.metrobloggen.se/missm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0