Mysig dag

Denna dagen har verkligen varit bra. Hade syster och vän över på kaffe imorse, efter det följde jag med syster in till Norrtälje en sväng. Hon skulle på möte så jag strosade runt på stan helt själv i en timme. Och det var så skönt! Få lite tid att glo runt i affärerna, bara gå i sin egen takt.. underbart.

Gick på Babyproffsen också, tittade på bärsjalar.. svindyra! Nästan 800 kr för en ringsjal! :/ Scheisse. Kvalitén verkade heller inte vara så hejdundrans hög. Kan köpa en sjal via internet istället, för ca 600 kr inkl. frakt. Smet in på Åhléns och gick och kände och klämde på en massa mysiga halsdukar också.. otroligt nog så köpte jag ingen. Kors i taket. Har tänkt att jag ska virka en gigantisk vit gosig halsduk/trekantsjal.. lite roligare att ha en helt egen som ingen annan har. Custom made liksom!

Nu håller jag på att somna här i soffan, känner mig helt slut efter min lilla rundtur i stora staden.. så nu ska jag vila en stund. Min karl kommer hem om ett tag också, can't wait... mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0