Helgen

Denna helg har varit stressig och innehållsrik.. har fått mycket gjort och inte hunnit med att blogga.

I lördags åkte jag och min karl och slängde massa grovsopor, som ett gammal vitrinskåp, rensade ur förrådet.. skönt att bli av med en massa junk! Sedan åkte vill till IKEA och beställde soffan. Trodde att vi skulle kunna hämta den på en gång, men det var en beställningsvara så vi får den hemlevererad istället. Runt den 1 oktober så jag får vänta.. suck. :P Men vi hade en rackarns tur, det var 2000 kr rabatt på den om man hade Family-kort, vilket vi inte hade.. men det skaffade vi och kom undan med hemleverans av tvåsitssoffan och schäslongen för 5990 kr. Galet bra ju!

Idag ska jag hem till min mamma i Norrtälje. Hon fyller år imorgon så det är lite födelsedagsfika idag istället eftersom hon jobbar sent imorn. Tomas har jour så han kan inte följa med tyvärr. Så jag och Ebba får ta oss en liten tripp ensamma istället.

Nu ska vi gå ut på promenad med Ebba... mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0