Guten morgen

Godmorgon världen! Typ.. Vaknade kl 07.30 imorse av att katten satt och skrek på trappan. Inget att göra åt förutom att gå upp och släppa in kattskrället. Kunde heller inte somna om sedan, utan sitter nu här och känner mig som en zombie. Önskar att jag kunde vara en sån där morgonpigg människa, men nej.. det är omöjligt! Igår somnade jag ju nästan innan kl 22, vad är problemet? Hmpf.

Jag vet inte riktigt hur min dag ser ut. Fint väder idag (lite blåsigt kanske) så jag kanske tar en promenad bort till syster och dricker lite kaffe. Om hon är hemma dvs. Imorn ska vi som sagt iväg till Stockholm till syster nr. 3. TJEJMIDDAG! Det ska bli riktigt mysigt. Vi tänkte ta bilen dit men jag hatar verkligen att köra i Sthlm.. och varken Pinglan eller jag hittar hem till Marie.. så detta blir riktigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0