Singoalla

Tjingeling. Sitter och myser med Ebbster i soffan, gosigare jycke får man tamejtusan leta efter! Anna kom över på en kaffe imorse, mycket mysigt :) Fick visa upp vagnen också, woho! Och den blev godkänd. Hehe. Känner mig glad idag, så skön känsla. Inte uttråkad, inte ledsen, inte ens lite purken.. bara glad. :D

Håller på med tvätten fortfarande. Funderar på om jag ska platta håret, fixa en snajs frilla och sminka mig med mina i.d mineralskuggor som jag köpte för flera månader sen men inte har orka leka med riktigt ordentligt än. Låter som en plan, right?



Vår lilla skrutt, kanske 8-9 veckor gammal. Fem mobiltelefoner lång.. Haha. :D

Kommentarer
Postat av: Trean

hon va så gullig då, fast de e hon ju fortfarande.

snart kommer en till liten tjej :p

2008-10-24 @ 16:03:19
Postat av: Awa

Söto Ebbster! (L)

Jaoo, vagnen var superB! Vi hörs under dagen gumms.

Älskar dejj! Puss!

2008-10-25 @ 11:50:47
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0