Iskallt vatten

Har bytt profilbild nu så ni ser min fina nya hårfärg. Snyggt va? :D Jäkligt nöjd. Nu håller jag på med den sista tvätten.. torktumlaren går på högvarv, och har gjort det hela dagen. En mycket bra uppfinning måste jag säga!

Sitter och skriver en handlarlista också. Håller på att pyssla ihop en vecko-matsedel. Ikväll blir det panerade fläskkotletter med potatis och sås. Jag är så sugen på wok så det ska vi nog äta imorn om min darling inte misstycker.

Ärtan måste ha hicka eller nått, känns jättemysko där inne i magen.. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja känns skönt nu kan man slappna av, lite iaf :p

Denna ständiga oro..

Hurere me dej o magen?

Kram

2008-10-24 @ 21:11:03
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0