"Gud är hennes fader"

Säger bara det, Dr Phil och hans gudsfruktiga publik.. Scheisse. Var är världen påväg? :|

Jaja. Sitter med min laptop i knät och pluggar kognitiva teorier. I got the flow! Orden bara rinner ut i fingerspetsarna, det flyter så jäkla bra. Dock börjar min dator bli knallvarm så den håller på att bränna hål i mina byxor. Nej, men nästan.

Idag har jag jobbat ett par timmar, hade en riktigt bra dag! Alla var glada och trevliga och det var verkligen en fröjd att åka till jobbet. :) Ska jobba imorn med, ett par timmar på förmiddagen, sen ska jag hem och plugga igen (om jag inte hinner klart med rapporten ikväll). Imorgon så är det bara en vecka kvar tills ultraljudet också. ;) Ja, jag vet att jag tjatar om det men vad tusan.. I'm so excited. Hoppas verkligen att allt står rätt till med ärtan där inne.. och att jag är i den vecka som min BM tror att jag är i. Vill inte bli få BF framflyttat. Hellre tillbakaflyttat. :D

Nu måste jag låta min dator vila ett tag innan den (och jag) brinner upp! Trevlig kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0