BM-besök

Infann mig på barnmorskemottagningen imorse halv nio.. Klunkade tre dl sockerlösning som smakade apa. Var snorhungrig också så jag mådde illa när jag druckit det där äcklet. :/ Fick sällskap av syster, tack så mycket!

Lyssnade på Ärtans hjärtljud också.. Hon blev arg när BM rotade runt efter hjärtat och sparkade på micken (eller vad det nu kallas. :P). 144 slag/minuten, perfekt var det! :D

Nu känner jag mig helt sänkt, börjar tro att jag håller på att bli sjuk.. Klockan är inte ens sju och det känns som att jag ska somna när som helst. Ändå sov jag en timme mellan två och tre. Hmmm.

Nej, måste iallafall hålla mig vaken under Greys.. kanske ska ställa alarmet på mobilen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0