Barnvagnen har landat

Nu har vi vår fina Kronan hemma. Liggandes i en kartong i vardagsrummet.. jag kunde inte hålla mig tills T kommer hem så jag slet upp kartongen och började klämma och känna på tillbehören. Har gosat med åkpåse, pillat på mjukliften och inspekterat skötväskan. Allt ser prima ut. Nu är frågan.. vi måste montera ihop den så att vi ser att allting funkar.. ska man orka plocka isär den igen och packa in den kartongen igen eller ska vi ha den ståendes någonstans? Då kommer katten bosätta sig i den. Katter dras till barnvagnar som magneter har jag märkt!

Idag har jag varit inne i stan med min syster på en shoppingrunda och fika. Jag köpte Ärtans allra första egna bebiskläder! :D Alltså, som jag inte köpt begagnat eller får ärva. Ska ta kort på dem och lägga upp sen när jag orkar. Nu känner jag för att somna i soffan och sova gott tills Tomas kommer och väcker mig.. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah herregud! :D Det här var det ballaste jag varit med om :)

2008-10-22 @ 13:15:46
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Robban

Barnvagn och bebiskläder. Det närmar sig... Hoppas ni har de bra där nere. kram

2008-10-24 @ 02:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0