Utmanad!

Jag blev utmanad av Annie

:D

Regler: Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga och knäppa. Utmana 5 st i slutet genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att dem har blivit utmanade!


1. Jag är gravid och bebisen anländer i mars!
2. Jag har en dvärgschnauzer som heter Ebba von Bismark och en långhårig katt som heter Itzhak Mio von Bismark.
3. Jag pluggar till barnskötare och blir klar nu i december!
4. Jag oroar mig för att jag inte ska hinna jobba innan bebisen kommer och att jag kommer ha ont om pengar.
5. Jag är besatt av honungsyoghurt. Dricker den iskall direkt ur förpackningen.
6. Jag älskar smink och experimenterar gärna.
7. Jag är sjukligt besatt av mina (och andras) ögonbryn och dess form.

Alla jag känner har blivit utmanade redan. Så vem som helst får göra denna lista.. skriv en kommentar så att jag får läsa.. :) Eller jo! Jag utmanar Robert! :D Vet inte om du har kvar din blogg men du får skriva här i mina kommentarer istället.. mouhahah..

Kommentarer
Postat av: lillavild

tjopp! jag har gjort utmaningen.

2008-11-12 @ 09:56:15
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0