Trött!

Scheisse vilken dag jag har haft idag.. full rulle hela tiden.. har stått och gått mest hela dagen känns det som. Min vän Ann-Caroline tipsade mig om en sorts sula som tydligen ska vara jättebra! Känns som att det skulle vara nått för mig, man köper dem tydligen via internet på vattensula.se

Har ju glömt att informera folket om att jag nu har gått in i vecka 24, 23+2. Dvs 58,6% av graviditeten ;) I början var men verkligen jättenoga med allt det där, veckor + dagar och sånt men nu lägger jag inte så mycket energi på det längre. Mitt mående är på topp, ja förutom att min kropp känns tung (tyngre?) och jag känner mig lite uppsvullen emellanåt..

Trivs verkligen bra på min praktikplats, barnen och lärarna är verkligen toppen allihopa! Känner mig verkligen trygg med mitt yrkesval, känns så skönt. Har gått och velat lite på sista tiden, men nu vet jag att detta är rätt för mig. Sweet.

Mitt liv har verkligen förändrats det senaste året, har velat så mycket fram och tillbaka om vad jag ska göra i framtiden.. nu känner jag att jag har gjort rätt val och kommer klara min utbildning :) Och så ska jag bli mamma vilket också känns så jäkla rätt just nu, en bra tidpunkt i mitt liv att ta det här steget..

Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: lillavild

Svar på kommentar: Jag vet inte... började se en film och tyckte den var astråkig så jag stängde av rätt snart. Jag har inte läst en enda Harry Potter-bok heller...

2008-11-13 @ 08:47:31
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0