Torsdag.

Som ni märker så har jag lite annat för mig än att sitta och blogga hela dagarna just nu.. ;) Så jag ber om ursäkt för en lite sunkig uppdatering den senaste tiden. Blir så när jag kommer hem från praktiken, orkar inte med speciellt mycket förutom att slänga mig på soffan och glo på dumburken. Benen värker och det känns som att skelettet är ruttet. Haha. Vet inte hur jag ska beskriva det, känner mig typ.. benskör? :P

Imorn börjar jag riktigt tidigt, redan 06.30. Ska vara med och öppna på fritids. Ska ha en riktigt fin frukostbuffé också för barnen som kommer så tidigt. Mysigt!

Stillade nyss mitt shopping-sug också.. har handlat lite kläder på rea på barnklader.net. Dom har verkligen en super-rea just nu (50% på allt, inkl. reavaror) och det är riktigt fina och roliga kläder. :) Så kika in där vettja. Det blev lite kläder till Ärtan, lite bodys, pyjamas, byxor.. och en jättefin mysfilt från Alfons & Milla. Kikade in på H&Ms webshop också och köpte lite julklappar till syskonbarnen också, även det på rea.. Blir liksom mycket mer om man köper på rea ju ;) Ju fler paket desto bättre! Fast denna jul kommer jag inte att kunna handla så mycket klappar som jag brukar (och verkligen vill) för jag har ganska tunnt om pengar tråkigt nog.. men mina syskonbarn blir aldrig utan julklappar ♥ Gäller bara att vara lite mer påhittig och att kolla runt lite extra så man hittar bra saker lite billigare. Som jag gjort nu. :) Vad jag babblar..

Längtar efter att slå in paket också, tycker det är skitkul att slå in med fint papper och massa snören och rosetter.. IKEA brukar ha riktigt bra set med julklappspapper och snören till bra pris. Gillar inte de där traditionella julklappspappren med tomtar och snögubbar på. :P Snyggt och modernt ska det va!

Nej, slutsvamlat.. Hej då. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Näe det har jag också tänkt på! Jag är lite glad att jag slipper vara gravid nu när det verkligen börjar bli kallt! I slutet av min gravidetet gick jag i ballerina skor och det tyckte jag var kallt. Men nu är det ännu kallare, så jag är glad att jag slipper leta varma gravid kläder nu!

2008-11-14 @ 18:22:06
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0