Pigg.

Nu har jag druckit en massa te och ätit en stor tallrik med vaniljyoghurt.. Aptiten är tillbaka, woho! Har slagit in två julklappar också men nu är mina kartonger slut.. morr. Hatar att slå in utan kartonger, blir så knöligt och dumt då ju. Har eventuellt en kartong jag kan norpa som vår kamera låg i.. tänk besvikelsen den som öppnar det paketet och ser en kamera-förpackning.. men inuti ligger kläder? Ja tur att det är en 4 månaders bebis som ska få det paketet då ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. humm.. finns lite ren tvätt att vika och fixa med.. kanske ska rensa garderoben? Fast den brukar se lika förjävligt ut efter två dagar ändå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0