Onsdag 5 november

Inatt utropades demokraten Barack Obama till segrare.. Han blir USAs nye president! McCain erkände sig besegrad och gratulerade sin kombatant. Tänk vilken ångest han måste känna.. såå nära att bli en av världens mäktigaste män. Hoppas verkligen att Obama kan hjälpa till att vända finanskrisen nu.. shit, världen väntar på ett "nytt" USA. :)

Idag gick jag upp när alarmklockan ringde! Otroligt! Ska nämligen få besök här nu på förmiddagen så jag måste ju vara lite pigg.

Det är så kul, bebisen vaknar till när jag går upp, buffar argt i typ fem minuter sen toksomnar hon igen.. jag vill inte vara elak och väcka henne för ofta så jag sitter still här i soffan jag. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0