Måndag

Godmorgon!
Har inte haft en tanke på att blogga de senaste dagarna, har haft alldeles för trevligt för det ;)

Nu sitter jag och intar min frukost inför Nyhetsmorgon, färdigsminkad och halvt påklädd. Fy vad trött jag var imorse! Klockan ringde halv sju och jag hörde alarmsignalen i min dröm och tänkte.. "ska han (tomas) aldrig stänga av den där förbannade alarmklockan!" .. men så var det ju min tur att gå upp. Så jag bokstavligen rullade ur sängen.. valross 2000. :( Magen var stor, spänd och hård och nu går det verkligen inte att ligga på mage längre utan att det är jätteobekvämt, pissigt, för det är min favoritsovställning ♥

Dagen ser ut som så att jag snart ska pallra mig bort till praktiken, ska bli mysigt. Hoppas vi mjukstartar lite med en läs-stund eller något annat stillsamt, känner mig halvt död..

Nein, var lade jag min byxor nu igen..

Kommentarer
Postat av: Awa

Vem kan stoppa dig när du bara rullar fram? ;) Sjunger med den vackraste stämman ever...



Älskar dig gumms!



Puss Puss!

2008-11-17 @ 22:51:04
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0