Bloggjävel



Så här ska min blogg se ut.

Tydligen så gör den inte det i alla webbläsare och skärmupplösningar.. Morr.. Men det beror på att alla inte har samma fonter på sin dator. Fonten som jag använder i min "överskrift" eller vad man ska säga heter "chick", inte tråkiga Times New Roman som man ser när man tittar på min blogg i Explorer. Ursch, jag som var så nöjd med hur den såg ut. :( Nu har jag tvångstankar och måste fixa om den så den ser bra ut i alla webbläsare..

Robert, det här är ditt fel! Jag som var så lycklig ovetande om hur konstig den såg ut.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör hela topbilden i photoshop eller dylikt med fonten och spara den som bild och ladda in den istället, då får alla fonten, sen kan du spejsa till den med lite annat också :]

2008-11-02 @ 20:03:17
Postat av: Jan

Hmpf varför försvann mitt namn för, mobbing. Nåväl jag tar på mig skulden för inlägget ovan :)

2008-11-03 @ 12:05:18
Postat av: Trissan - väntar första barnet

Jaså var det du din rackare :) Tack för tipset, har inte orkat spejsa till den nått nu för jag har bara paint att leka med. :/ Kan man inte ladda ner nått gratisdemo av Photoshop eller nått? Google är fan inte min vän idag. :P

2008-11-03 @ 12:31:28
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Jan

Paint kanske inte är det optimala. Vadå har du inte råd med en 25 000kr version av PS, småsummor ju :|. Tror Tomas får tanka hem det åt dig, man kommer rätt långt på det.

2008-11-03 @ 13:21:20
Postat av: Kat

Är det därför texten har vart så enormt stor? Trodde det va meningen. Skitläckert nu ju! En mysig blogg :)

2008-11-04 @ 07:50:48
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Robban

Förlåt skäms lite :p

2008-11-06 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0