Babyticker

pregnancy week by week


Bebis bakas för fullt där inne.. Gud vad fort det har gått! Magen växer och jag känner henne sparka, buffa och fisa runt där inne.. Helt sjukt underbar graviditet jag genomgått hittills. Trodde verkligen att det skulle vara så mycket värre. Dock ska man ju inte ropa hej riktigt ännu.. slår vad om att jag kommer få problem men en massa trevliga foglossningar och halsbränna inom någon månad eller två. Bara för att liksom. :p

Gick ut med Ebba i skogen en sväng, på hemvägen hämtade jag posten och jag hade fått paket. :) En vinst från tradera, superfina kläder som ser helt nya ut. Tipptopp! Ska fota allt som jag har inhandlat hittills till bebis och visa så ni får se. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0