1:a Advent

Tiden går så fort, snart är det julafton. Mys.

Idag fick jag en kort sovmorgon, drömde mardrömmar och sov utan täcke nästan hela natten så jag var kall som en isbit när jag rullade ur sängen imorse. Nu har jag och älskling precis avnjutit en mysig adventsfrukost, mackor och varm choklad, och en varm lussebulle.

Bakade lussebullar igår kväll.. :) I varierande storlekar.. en plåt blev normalstora medans den andra plåten blev gigantiska! Typ så stora att man inte orkar äta upp en sån själv.. Hm. Lussebrytbulle. :)

Idag ska vi iväg på lunch hos Tomas föräldrar (smörgåstårta....!) och vi ska åka runt elva.. dags att hoppa in i duschen. HItta lite fina kläder, sminka mig.. ska måla naglarna också.. Tusen år sen sist. Idag vill jag känna mig lite fin. :)

Hoppas ni får en toppen söndag, det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0