Drömma.

Sitter och drömmer mig bort. Önskar att jag var klar med min utbildning, fått ett fast jobb inom förskola som jag trivs med.. hus utanför Uppsala med flera km till närmsta granne.. stor tomt med trädgård som man kan pyssla runt i.. inreda barnrummet för en liten knodd..

Jag vill hinna ikapp mitt liv. Jag vill inte vänta. Jag vet vad jag vill ha, och jag kommer att få det.

Och den tryggheten är nog det vackraste jag känt.
Vi har ett bra liv älskling. Jag skulle kunna bo i en skokartong, bara jag hade dig. Vi har alla möjligheter till att skapa den perfekta tillvaron, vi två.

Längtar efter dig, även fast du bara är en dörr ifrån mig. Måste gå. Kan inte motstå, vill inte. Måste få se dig sova sådär lugnt som du brukar göra. Du är min och jag är din!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0