rubrik.

rubriker är så jobbiga att komma på egentligen, tänkt på det?
sweet, nyduschad, rena nya myskläder, flätat blött hår. jag är fem år igen! wiiii.
och imorn ska jag till skolan, galet.

jaja. oh, just ja, kläderna var finfina! En cardigan var helt galet förstor, typiskt. Så nu tvättar jag den i 95 grader. haha, får se om den krymper nått.. hoppas hoppas hoppas.

frida var över en stund nu ikväll och myste lite, vi spelade nintendo wii. :) haha, bowling och rayman.. hon ska vara hundvakt imorn så hon kommer väl pressa gärnet. ;) ;) kommer förlora bowlingen imorn då. men det får jag ta..

idag har jag för övrigt inte käkat något godis alls. brabrabra. havregrynsgröt till frunch, potatis med kött och broccoli/grönabönor till middag. typ fem liter vatten. känns topp!

nu ska jag smygkrama lite på min älskling som står och diskar.. honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0