Dalahästen filosoferar.

Måste börja med att säga att detta var den roligaste dagen på x antal månader. Har inte skrattat så mycket som idag på många känns det som.. Singstar, cigg & kaffe. Sjungit så mycket så att jag har ont i halsen och ögonen kliar av allt tittande på tv-skärmen. Tack Anna, jag behövde verkligen detta.

...
Har känt mig så instabil på senaste tiden. Mycket tvivel på mig själv. Så fort någon inte hör av sig eller inte har tid att samtala med mig så tror jag att jag har gjort någonting fel, att dom hatar mig. Häromdagen var det så illa att jag började skaka av rädsla för att jag förlorat en vän. Vilket jag självklart inte hade. Hon sov, därav svarade hon inte i telefonen. Bara en sån sak.. vill inte vara så osäker på mitt beteende och mitt sociala liv att jag tror att alla ska lämna mig. Jag tänker mycket på döden, hur det skulle se ut om någon i min närhet skulle dö. Med scenariot att jag inte skulle få säga hej då & älskvärda ord. Det skrämmer mig något så fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Awa

Any time honey, any time. =)
Vad sägs om söndag. *LOL*

Älskar dig massvis med mycket! Min Babydoll 4 Life ffs!

Puss!

2008-01-24 @ 13:46:59
URL: http://heavenineedahug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0