Dagens ilandsproblem

Jag börjar tro att tv4film inte har så många filmer att visa egentligen. "En prins i New York" eller "American History X" går ALLTID på den satans kanalen när jag bläddrar förbi den. Awmahgad.

Huga, jaja. Imorn ska jag iaf bort till fritidshemmet och studiebesöka. Känns lite läskigt, men hon jag ska träffa och ställa lite frågor till verkar hur trevlig som helst. Men jag tycker alltid att sånt där är lite scary. Jag och Ebba tar en långprommis till syrran som bor i närheten, hon hundvaktar och jag studiebesöker. Bästa.

Helst skulle jag vilja sitta hemma och pyssla med mitt fotoalbum, har fått hem tre paket med kort som jag lämnade in för framkallning. Förstoringar också, måste fixa ramar. Vet precis var jag ska sätta dem. Babbel babbel.

Har sett att en massa "modebloggerskor" har börjat skriva om palestinasjalar.. "Hihi, en fin halsduk som kommer bli sååå inne och fin i vår!" Uh, jojo. Kan inte alla scama dem och börja blogga om pins och trasiga jeans och smutsiga converse.. Så kommer hela Sverige se ut som UngVänstrare. Haha. JAG ÄR PÅ! Mode, ja jag säger då det.. Och så är det såå hemskt med päls (ja, jag håller iofs med) men det är HELT OK att ha på sig "vintage-päls" för då är ju djuret redan dött och man slipper döda ett till genom att köpa en ny. Bra resonemang där. Man blir ju verkligen trött ibland..

Nej, cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0