chokladglass..

alltså. mycket som har hänt under de senaste två dagarna må jag minsann säga. :/ började ju skolan, en helt galen klass. jag är glad att det är distans. så mycket kan jag ju säga, sen vill jag inte riktigt gå vidare på varför och så. men ni förstår säkert.. jag skulle bli galen om jag var tvugnen att träffa de människorna varje dag, då skulle jag hoppat av!
barnskötarutbildning på distans is the shit! ujuj, inte svära..

nu har iaf skolarbetet dragit igång, och jag har börjat med de två första uppgifterna, så det känns helt okej. det känns faktiskt ovanligt lätt, trodde att det skulle vara lite knepigare och svårare.. det kanske blir värre senare, vad vet jag!

idag har jag älskling och ebba åkt runt med don vito en del, lånat syrrans kamera och åkt iväg till tomas båt några mil härifrån och tagit en massa bra kort.. :) får se om vi får den såld/bytt, skulle ju vara perfa! så åkte vi på vägen tillbaka, så lyckades jag slumra till några sekunder.. vaknade av en hemsk stank, fy fan.. ja, det var pappersbruket i hallsta vi åkte förbi! har ni aldrig känt den lukten så är det inget ni gått miste om kan jag lova.. ingen vacker syn heller direkt.

så vi åkte igenom lilla äckliga inavels-hallsta, jag kan inte förstå att jag har haft en lägenhet där.. till mitt försvar så kan jag ju säga att jag var jävligt desperat! var inte där heller speciellt mycket, ibland så såg jag den mest som ett förvaringsutrymme. men uuh, som tur var så bodde jag ju på "rätt sida" så stanken var mildare än på den hemska sidan. urshc. många dåliga minnen från den lägenheten också, trots att jag bara hann bo i lägenheten några månader. men det går inte speciellt fort när man mår skit. wii, är så glad att jag kom därifrån helskinnad, mysko folk som bor i den stan. *ryser*

idag så har såklart lilla ebba varit ute och lekt jättemycket, tog med en leksak som vi lekte med när tomas fotade sin båt.. vår lilla råtta är verkligen speedad ibland! och hon har blitt så stor också.. det går verkligen fort. :)

nu ska vi mysa, hej hej hej dåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0