One of us is gonna die young

Skulle kunna kräkas på allt som är jag just nu. Är så trött på mig själv och det som hör mig till. Måste tänka positivt, fokusera på det som är bra.

Måste gå till ica och köpa cigg. Funderar på om jag skulle ta och baka semlor och överraska älskling när han kommer hem från jobbet. Skulle vara mysigt. Igår jobbade han 12-13 h, stackarn. På torsdag firar vi 18 månader, men då har han fortfarande jouren så.. vi flyttade upp det till fredag, då ska vi laga god mat tillsammans och dricka gott vin. Byta presenter minsann. Jag är så nöjd med mig.. har velat ge den till honom flera gången men han ville vänta.. iih.

Hm, vad är det för ingredienser i semlor då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0