Better than all the rest.

Efter lite stärkande samtal så känns det bättre. Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv som ändå lyckats åstakomma så mycket idag. Har gjort allt på min lista förutom att dammsuga och torka golven, det gör jag imorn. Duschen har jag faktiskt sparat tills nu, snart kommer min karl hem och då ska vi duscha tillsammans istället.

Har tagit fram middag också, blir lite improviserat för vi ska iväg senare ikväll. Ska göra en falsk "snabbfalsk" som K har lärt mig, men det blir bacon istället för fläsk. :/ Och så potatismos och aromat förstås. Uj, har vi aromat förresten.. blir en väldigt falsk snabbfalsk idag. Synd. Det är gott som fan. :(

Efter middagen och myset så ger vi oss iväg på nya äventyr. Skulle gladeligen lämna denna gudsförgätna Vallby Hage en längre stund, men det får räcka med några timmar. Jag och min karl ska över till en väldigt god vän, titta på film och umgås. Det blir Sunes Jul. Var skitlänge sen jag såg den, ska bli kul att få skratta och bara ha kul nu ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0