Beaver and butthead

Fick besök av min lilla bäver idag på eftermiddagen, väldigt spontant och så. Och helt jävla underbart. Saknar verkligen den där spontaniteten.. jag har fått något väldigt kontrollbehov på senaste tiden. ;) Hur som haver, vi drack kaffe och snackade massa skit. Minnen hit och dit, saker och ting som inte är som det en gång var. Vi kom fram till en sak iaf, vi uppskattar det vi har haft men nu skiter vi i det och går vidare. :D Så kom min karl hem, så spelade vi yatzy alla tre. Jag räknade först. Sen räknade Tomas, sen räknade jag om igen för det stämde inte nånstans. :P Jag är verkligen sämst på att räkna. Så jag hämtade miniräknare. Enda rätta! Slutade iaf med att jag vann. Mouhaha. Efter det så tog jag och Ebba en promenad bort till bussen med Bävern, lite snicksnack sådär på kvällskvisten. I've missed you hun!

Bilen då.
Ja, jag har bestämt mig för att inte rusa in i något bilköp. Väntar nog tills min första lön, så har jag lite mer pengar att lägga på en lite bättre bil. :) Nu ska jag plugga vidare.. Det går bra nu kompis, det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0