Raggarsträng?!

Sitter skriver det absolut sista på min rapport som ska vara inlämnad kl 00.00, jag tycks inte bli riktigt nöjd men jag får väl "nöja" mig. Ärtan sparkar på och tycker jag borde springa ut i skogen och orientera eller nått så hon blir ordentligt vaggad men.. det tycker inte jag. Halvligger här i soffan och klappar och myser med magen, upptäcker ett grovt mörkt hårstrå som sticker ut. WTF? Tittar lite närmare och känner efter, ja fan.. ännu fler mörka grova små rackarstrån. Vilken jäkla raggarsträng! Hur hamnade den där?! Hmm..

Detta måste åtgärdas.

Ja vissa får ju en linea negra, jag fick tydligen en raggar strängus istället.. Mwaha.

Kommentarer
Postat av: Ika

HAHA!

Man blir hårig om magen när man har bebbe i magen.

Det ska ju hålla lillen varm! ;)

Hett med raggarsträng! :*

2008-12-15 @ 00:09:38
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0