Matförgiftning?

Strax efter att jag skrev inlägget här under så började jag plötsligt må pyton. Spydde som en gris, kunde inte ens dricka vatten så till sist kom den där härliga fina gallan upp. Mys. Stackars älskade bebis måste funderat vad f*n jag höll på med, magen krampade och var stenhård om vartannat, var tvungen att ligga med en vetekudde runt nedre delen av magen så kramperna skulle avta om något. Så skönt med en sparkande bebis och en krampande mage. Aaj.

Igår fick jag bara i mig en knäckemacka naturell, en halv lussebulle och några kartor isbitar.. först idag känner jag lite hunger och ser fram emot att göra lite gröt eller nått. Woho! Känner mig dock lite vimsig fortfarande så det blir en riktigt slapp söndag.

Hoppas ni har haft en trevligare helg.

Kommentarer
Postat av: Ika

Men usch, stackare!

Vinterkräksjukan?

ALLA verkar har någon form av spysjuka nu.

Så jag stannar inne så mycket jag kan. Haha.

(Har spyfobi)

Krya på dig!

KRAMAR! (När du är frisk;)

2008-12-21 @ 19:08:06
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Usch stackars!

Sådär hade ju jag här om dan, inte trevligt alls.

Men skönt att det gick över direkt.

2008-12-21 @ 22:39:32
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0