Lite sol kan göra stor skillnad

Halvligger i soffan med laptopen i knät och tittar när Ärtan buffar och sparkar.. Så kul att se magen guppa till och puta ut helt plöstligt.. Känns som att hon har det så jäkla gött där inne, ligger och fiser i värmen! Min bebis. ♥

Min dag är lugn och fin, har inte stressat överhuvudtaget, segade mig upp ur sängen vid nio, vaknade av ett sms och sen kunde jag inte somna om. Men det var dags att gå upp ändå.. Hur som helst. Gjorde lite te och mackor, tände lite värmeljus och satte mig och tittade på sista timmen av nyhetsmorgon.

Lite senare idag ska jag ta mig iväg på lite längre promenad om jag orkar. :)

Mysig dag. Solen skiner och det gör skillnad!

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Jag är helt självlärd :)

2008-12-03 @ 13:23:33
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0