Lång sovmorgon.

Idag blev det en lång sovmorgon, så himla skönt. Fixade lite lussefika för min karl också, han fick o'boy och lussebulle på sängen. :) Mys! Nu har vi bara tagit det lugnt, tagit en dusch tillsammans och snart ska vi nog åka iväg och handla ingredienserna till julbaket.


Mina lussebullar som jag bakade igårkväll.
Dom blev verkligen supergoda! Gjorde efter Englas (länk) recept.



Tomas somnade av tristess när Idol gick igång och Mio var inte sen med att joina honom
Mina killar :)


Kommentarer
Postat av: marie

ååhh lussebullar som är så gott! Å saffran också :D Mattias han gillar inte de, så det är ingen idé att varken köpa eller göra :( Tråkiga karl! Haha!



Vetu vad? Vi närmare eftertanke tror jag att jag har den boken hemma hos mamma faktiskt :)



Kram

2008-12-13 @ 13:59:36
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0