Jag & min partner.

Jag hittade en trevlig lista hos decemberbebis. Hon har BF imorgon och jag är inte alls avundsjuk.. ;)

Vad heter ni?
Patricia och Tomas.
Hur träffades ni? - Via en gemensam vän.
Hur länge har ni varit tillsammans? - Två år och drygt 4 månader.
Är ni förlovade? - Ja, sedan 7/6-07.
Bor ni ihop? - Ja. :)
Har ni barn? - På gång, än så länge ligger hon och jäser i min mage.
Har båda körkort? - Ja, fast Tomas har MC-kort också och det har inte jag.
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja, klart..
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Jag, på sms tillochmed. Kul. :P
Vem är äldst? - Jag, dock bara 25 dagar äldre. ;)
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och han är lejon.
Vem fyller först på året? - Jag, men vi fyller år i samma månad.
Vem är längst? - Tomas, som är 187 cm.
Vem sjunger bäst? - Ingen av oss? :P
Håller ni i handen på stan? - Håller hand eller armkrok oftast.
Var nån av er oskuld när ni träffades? - Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Japp.
Vad har ni gemensamt? - Vi båda fullkomligen hatar sport. ♥
Blev du kär i första ögonkastet? - Nej.
Har ni någon speciell låt? - Ja, det tycker jag.
Har ni några "fri-kort"? - Nej, och vill inte ha några heller för den delen.
Har ni stora framtidsplaner? - Gigantiska!
Har ni gråtit i varandras armar? MÅNGA - Jag har gråtit en del.
Har ni varit utomlands tillammans? - Nej, inte än. Vi har prioriterat annat. :)
Vilket är ert bästa minne? - Hittills är det från när vi var i Dalarna förra sommaren.
Vem lagar bäst mat? - Både jag och T är riktigt duktiga kockar.. så jag tycker det är oavgjort. ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Lagar och äter middag tillsammans, sysslar med sitt (dator, pyssel osv) sedan tittar vi lite på tv eller lägger oss i sängen och tittar på film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Självklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Nja, inte speciellt.
Blir du lätt svartsjuk? - Nej, det skulle jag inte påstå faktiskt.
Brukar ni bråka? - Bråka skulle jag inte kalla det, mer som gnabb och så blir vi lite sura på varandra.. brukar dock gå över fort.
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Hans mysiga famn.. (om man får kalla det kroppsdel? :P) och långa, starka armar! Jamen vafan, hela han är finast.
Vad använder ni för preventivmedel? - Inget för tillfället då det redan är upptaget på bebishotellet.
Brukar nån av er prata i sömnen? - Vi båda brukar vara rätt bra på det, men det går i perioder.. :)

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja jag funderade på det imorse om jag hade lagt ut en bild eller inte haha. Fröken noll koll är jag :)

Ska skriva en update om hur det gick hos BM nu.

Kram!

2008-12-17 @ 13:38:05
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0