Hilfe?

Helst av allt skulle jag somna och sova tills min karl kom hem vid halvfemtiden, men det kommer väl inte hända. Samtidigt kommer den där motpolskänslan att jag inte vill sova för då drömmer jag så obehagliga och verklighetstrogna drömmar. Sov sjukt konstigt inatt, drömde om mördare och döda barn, "djurbebisar" (kattungar och dvärgschnauzervalpar).. min familj och vänner försökte förstöra mellan mig och Tomas? Ja helt sjukt. Känner mig helt off och tömd på känslor, känner en konstig krypande obehagskänsla..

Nej. Så vad ska man göra? Seg och konstig dag idag.

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Du är inte ensam om att ha en "konstig" dag.

JAg vill ha en ny dag nu tack :)

2008-12-16 @ 16:42:02
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0