Halsbränna & BM-besök.

Japp. Nu har den kommit. Har väl egentligen bara väntat.. och det är inte kul. :( Fy. Tog hundra år innan jag somnade igår, världens hemskaste halsbränna + lite feber. Älskar't! Men det är väl bara att stå ut. Ska till barnmorskan i eftermiddag också, tänkte då passa på att svänga förbi apoteket och införskaffa lite nödvändigheter.. typ losec mups (eller pepcid duo?), alvedon, duscholja, hudcremé.. hmm. Kommer säkert på nått mer.

Känner mig verkligen inte på topp just nu, fan också. :( Orkar ingenting.. Ska hinka i mig lite vatten och sedan lägga mig på soffan och glo på tv och förhoppningsvis somna. Har ställt alarmet på mobilen så att jag inte ska sova bort BM-tiden, tror iofs inte att jag kommer lyckas med det men man vet ju aldrig..

Natti..

Kommentarer
Postat av: Ika

Halsbränna är hemskt!

Hade också det, men som tur var räckte det fint med Rennie när jag fick det.

Hoppas det funkar för dig med!

2008-12-22 @ 18:47:45
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: I väntan på den vilda bebin

Ja, det är verkligen inte roligt. :( Min BM rekommenderade något flytande skit som jag köpte men jag vet inte om jag är så nöjd med den effekten. Så Rennie funkade bra för dig? Måste testa. :)

2008-12-22 @ 21:52:51
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0