Fixpix

Kom nyss ur duschen, tokvarm och lite sådär konstigt yr :/ Lagom roligt. Tänkte jag skulle mellanlanda lite i soffan ett par minuter men jag fastnade framför "Dödlig fångst" på Discovery.. Någon som sett det? Ganska roande tycker jag. :) Blir jämt så sugen på skaldjur när jag ser det bara..

Nu har jag iallafall lyckats smörja in hela kroppen med lotion, mös lite extra med Ärtan och masserade magen lite försiktigt. :) Något som är sweet är att jag ännu inte har fått några bristningar (woho!).. men det är väl bara att vänta så kommer de. Har däremot fått några enstaka på brösten, typiskt nog. But lagom big boobs we like! Just det, kände också "min första" riktigt stora sammandragning igår innan jag somnade, kändes jätteskumt.. Hela magen blev stenhård! :D

Snart ska jag och Ebba ta en promenad över till syster. Mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Jag har massa sammandragningar nu, men som tur är så gör dom inte ont som annars. Men det är lite läskigt när magen är som en hård stor kula :)



Japps jag har hela versionen, den är galet dyr att köpa. Tror det ligger på en 10.000:- :O

Men jag är olaglig och har "hittat" min på internet haha.

2008-12-03 @ 13:53:12
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0