Datorjävel

Vad arg jag blir! Förbannade jävla helvetesdator! Laptop-skit. Nu har vänster musknapp hakat upp sig och den tror att man dubbelklickar varje gång jag trycker på den. Morrr. Mycket irriterande.. Tänkte sätta mig och redigera lite bilder och grejer men det är helt omöjligt för tillfället. Morr igen.

Idag är det typiskt söndagsväder här i lilla Rimbo.. grått, trist, fuktigt och regnigt.. Inte speciellt upphetsande. Fick iallafall trevligt besök imorse av syster som kom på fika och lös upp tillvaron. Vi planerade inför julen också, vi ska anordna lite knytis och så.. så vi bestämde vem som ska ta med sig vad. Jag och Tomas ska göra gravad lax (egen, för då kan jag äta av den! :D) och fixa ägghalvor m. majonäs och kaviar + ta med lussebullar. Baka hinner jag göra igen innan jul så det är ingen panik. Måste kolla upp hur man gravar lax också.. Hmm.

Häromdagen skrev jag och min karl en varsin mer eller mindre seriös önskelista. Högst upp på min stod det "parfym" och på hans; "strumpor". Inspirerande?

Dock kom jag på en annan sak i lördagskväll när jag stod med elvispen i lussebulls-smeten.. En hushållsassistent! Me want's one! Perfekt ju. :)

Den här vad ju snygg.. Men dyr. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0