Dagen hittills.

Dagen har hittills varit riktigt bra och jag ser inga tecken på att den inte skulle fortsätta att vara det. :) Imorse kom syster med bebis och två vänner förbi på kaffe och fika. Det blev mycket gravid och bebis-snack och det gillar vi! En av tjejerna har planerat kejsarsnitt och ska på inskrivning imorgonbitti. Så imorn eftermiddag så har dom sin bebis hos sig! Så spännande! Hoppas att allt ska gå bra och utan komplikationer. :)

Satt och funderade själv på hur det skulle kännas egentligen.. att veta om att "imorn så blir jag mamma.." Vilken konstig känsla?! Bara jag som skulle tycka det? Måste kännas tryggt också, att ha en utstakad plan och en bokad tid och allt under kontroll.. En normal förlossning kan man ju inte alls påverka i den grad som kejsarsnitt.. Personligen så tror jag att jag säkert kommer att "gå över tiden", dvs att bebisen kommer efter BF. Det bara känns som det.. återstår att se såklart. ;)

Vi tog kort på våra magar bredvid varandra, tycker det blev ett sådant roligt kontrast, kul att se. Jag till vänster är i v. 27+1 och min vän till höger är i v. 38


Kommentarer
Postat av: Kia

Finaste magen Patricia!





<3 Kia

2008-12-11 @ 00:08:21
URL: http://kialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0