Cherrylicks and babykicks

Har hittat en tuggummisort som jag bara inte kan hålla mig ifrån.. det står att det ska vara typ mango och något mer men jag tycker mer att det smakar körsbär. Mm. Körsbär.. *drewl* Nu klarar jag inte av att sitta still längre, pluggandet får vänta. Måste hitta på nått. Ska gå ut en sväng med hunden sen funderar jag på om jag skulle ta och skura badrummet. Får sådana konstiga infall nu för tiden, allt måste vara i princip kliniskt rent, snyggt och prydligt. Fråga vem som helst, tidigare har jag inte alls varit sådan.. Men nu så. Jo jag tackar! Jag vill verkligen styra upp garderoberna också, får tuppjuck på alla miljarder bebisplagg som inte får plats. :( Har fått hem en del av syster nu, två kassar, och det utrymme jag hade avvarat till barnkläder räcker inte speciellt långt. Ska köpa plastbackar med lock och ställa under sängen, så jag får bort en massa täcken och lakan och skit. Mer plats till kläder. Både för Ärtan och mig. ;)

Ärtan, din vilda bebis.. Jag älskar dig, men jag får faktiskt ont när du sparkar neråt mot urinblåsan!

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Haha ja du det kommer nog bara bli värre och värre med din städmani, nästan det första jag gjorde idag när jag vaknade var att sortera mina kläder i garderoben. Man blir verkligen knas av att vara gravid :)

Härligt med massa bebiskläder, vill ha mera! Jag har typ ingen att ärva av, men har gått loss på tradera totalt. Nu när det är jul snart så fyndar man nya bebiskläder för ingenting!

2008-12-11 @ 15:28:32
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0