2 december.

Börjar känna mig riktigt krasslig igen. :| Grymt opeppt.

Idag har jag iallafall tagit det så lungt som möjligt. Tvättat lite, fixat i köket, pysslar ihop några små tomtar, virkat lite på en sjal. Hm. Extremt produktiv! Känns som att jag är 100 år gammal. Party..

Och redan nu är det mörkt ute, har tänt alla mys-lampor här hemma och det känns som att klockan skulle kunna vara runt 22.. men den är bara 15? Surrealistiskt. Lite snö hade iallafall lyst upp lite.

Och teve-helvetet vill inte fungera alls idag.. Box-jävel. Varför kan saker och ting inte fungera av sig själva?! Utan en massa strul?

Tänk om allt skulle vara trådlöst också. Inga sladdar. Det skulle vara eufori. Nej, ska gå ut med hunden nu i mörkret.
Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Jag börjar samla på mej massor :S.

Vill alltid ha nytt varje år, brukar köra på olika färgteman :)

2008-12-02 @ 20:37:06
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0