Tråk.

Ja, fy satan vad tråkigt jag har. :( Känner mig helt strandad här utan bil och regnet pissar ner utanför fönstret. Tomas kommer iofs snart hem, han var varit och fikat med en kompis i Uppsala. Fan,jag vill också fika! Imorn ska jag fan ha en morgonfika med Anna, därmed basta!

Hur som helst.. tog jycken i ena handen och plånboken i den andra och travade iväg till Granngården. Lyckades komma ihåg att ta med bonuskortet+en 30 krs bonuscheck, duktig som jag var. Kommer dit, plockar på mig det jag ska ha, trimknivar och kammar och shit, går till kassan, drar bonuskort, lämnar fram bonuscheck, betalar och går därifrån. Tyckte det blev lite väl dyrt, 236 kr, men tänkte inte mer på det. Kommer hem och plockar upp sakerna, kollar på kvittot.. då kostar två av trimkammarna 10-15 kr mer än vad som stod på hyllkanten, och jag har glömt säga till om att jag har kontonummer som ger mig 10% rabatt på hela skiten. Morr.... Orkar inte gå tillbaka i ösregnet heller, ja nu har dom stängt också för den delen men ändå.. Suck. :P Får ju skylla mig själv för att jag inte fick rabatt, men kan prishelvetet stämma iaf?! Neeej, det är alltid så på GG..oavsett var man är någonstans. Sämst på att byta etiketterna på hyllorna.

Uj, detta blev ju verkligen dagens i-landsproblem.. ;)

Nu är jag så hungrig så magen skriiker. Tomas kom hem så vi kan laga chili con carne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0