Memories, in the corner of my miiiiiiind

Haha, har precis roat mig med att läsa igenom hela Annas blogg.. från början till slut. Känns bra att kunna minnas de roliga stunderna ändå :) Innan vissa visade sig vara helt slut i huvudet. Det var roligt så länge det varade :)

Jag är gravid och lycklig! VI SKA FÅ BARN! AAAAAAAH! Det kommer över mig ibland liksom.. att jag och the man of my dreams ska få en liten mini-triss eller mini-tomas! GALET I TELL YOU!

Nu ska jag laga mat. Idag ska vi fira vår inskrivning, haha, så det blir kött med pommes och en god sallad! T hämtade fick med sig massa grönsaker från sin mammas grönsaksland häromdagen. Då är det extra gott, verkligen fräscha grönsaker!

Mycket utropstecken idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0