Inskrivning

Idag ringde jag som sagt MVC :) Fick tid till inskrivning på onsdag nästa vecka. :) Tomas ska ta ledigt från jobbet så att han kan följa med. Barnmorskan tyckte att det var en självklarhet och det tycker jag och Tomas också.. klart att han ska vara med och prata om allt, det här är ju bådas verk och det är nytt för båda två. :) Enligt barnmorskan så är jag i v.10, och det stämmer ju ganska bra med mina uträkningar. Vet ju dock fortfarande inte vilken vecka + dag, så jag går efter FL:s uträkningar att jag är i v.10+0
Rena grekiskan? Haha, ja det var det verkligen i början må jag säga :P Men nu är det ganska lätt att förstå sig på alla uträkningar och shit.

Sitter och glor på Tomas och Robert, dom spelar Gudfadern på PS2. Lagom underhållande. :P

I övrigt, ptja, känner mig helt uppsvullen och rund som en fotboll. :( Men det är det faktiskt värt! Innan jag går och lägger mig ikväll så ska jag göra en ansiktspeeling. Satan vad skönt. Slipa bort ett lager hud typ. Sen är man len som en bebisrumpa i ansiktet!

Nej, nu ska jag väl gå och prutta..

Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Åh gumman, är verkligen glad för din skull. Säg till om du känner dig ensam så kommer jag gärna över. Finns här för dig, även om vi inte träffas jätteofta. Vilket förövrigt är väldigt dumt. :(

2008-08-20 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0