Hualigen.

Shit. Ibland står livet stilla och man har inte mycket för sig. Plötsligt så är man uppbokad i flera dagar framåt och man hinner knappt andas. För mig har det varit det sistnämnda, därav ingen bloggning. Har haft för mycket roligt för mig helt enkelt.

I korthet kan jag nämna äventyret i Sthlm i helgen som var, mysigt kalas med släkten och Kat, sedan ut och göra stan osäker. Typ. Vi hamnade hos Annie i Bagarmossen, först på fest sedan mys med kaffe och prat i hennes fina lägenhet. I söndags drönade jag syster och Kat runt i Sthlm, promenerade, fikade och tog fina kort med systers kamera. Är väldigt sugen på att införskaffa en egen. Åkte senare hem till en väntade fästman och hund. Det är så skönt att komma hem till allt det där man verkligen älskar, jag blir lycklig av att tänka på min lilla familj som alltid finns här och väntar på mig, vad jag än gör. Kärlek till er.

Denna helg är även den fullbokad, barnvakt och lek 2K, öl med gamla vänner och allmänt chill.

Fan, jag trivs som fisken i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0