Förlåt.. men jag har så tråkigt.

One three hill eller O.C: Inget av dem. -.-
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll med fästmannen och katten. Ohyes!
Sex eller mys: Först mys; sen sex.
Salt eller sött: Saltstänk favorit.. haha.
Lyx eller budget: Lite av varje.
Sommar eller vinter: Sommar!
När är du född: 2 juli 1986.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och min favorit AC/DC t-shirt.
Favoritresturang: Bill & Bull i Uppsala. Fiiinfint.
Favoritfilm: Ingen speciell.
Drömväska: Öh?
Har du barn: Nej, men snart så!
Födelseort: Stockholm
Smeknamn: Trissan
Favoritfärg: Mörkgrön
Drömprins: Han är ingen dröm längre. Han är MIN och högst verklig. :)
Har du varit kär: Vem har inte?
Favoritlåt: Möööh.
Maträtt: Kallops!
Favoritresemål: Bali.
Favoritblomma: Succulenter.
Tycker inte om: Mycket.
Senaste sjukhusvistelse: Hmm. När Tomas tog bort skruvarna ur sin tumme.
Favoritdricka: Vatten, vin, öl?
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Oj, kommer inte ihåg.. Ljusa iaf.
Vad gör du när du är uttråkad: Spelar SuperMario på datorn.
Missbruk: Cigg? Hah.
Vän som bor längst från dig: Anna som bor i Blekinge.
Vad retar du dig mest på: Arrogans och otacksamhet.
Läggdags: Beror väl på.
Nagellack: Genomskinligt.
Husdjur: Mio, norsk skogskatt.
Skostorlek: 40-41. Bigfoot. Har fan 42 i mina nya Adidas-pjuck. Haha.
Syskon: Ett helt gäng.
Favorit pålägg: Ost och gurka?
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Svårt..
Vilket är det vackraste ordet: Tchüs!
Bästa bok du läst: Vindsträdgården av Virginia Andrews.
Är du Internetberoende: Skulle jag inte påstå..
Favoritparfym: Annas parfym, kommer inte ihåg vad den heter. Luktar gott som tusan!
Gillar du snö: Absolut inte slasksnö.
När köpte du något åt dig själv sist: I fredags.. :)
Vilken är din bästa egenskap: (För?) snäll.
Senaste pojkvännen: Nuvarande, Tomas.
Vilken film såg du på bio senast: Simpsons the Movie
Senaste köpta skiva: Oj, det var många år sen.. Lars Winnerbäck iaf.
Favoritgodis: Orka.
Studier eller jobb: Jobb, just nu iaf.
Bästa kompis: Säg du?
Innerstad eller liten ort: Liten ort.

Jaha, en lista från listor.blogg.se

Jävla rolit du! Snart slutar jag. Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0