Tradigt.

Hur svarar du i hemtelefonen?
- Vi har ingen än så länge. Ett abonnemang men icke någon telefon.

Hur svarar du i mobiltelefonen?
- "Aah det är Patricia" typ. Beror ju lite på vem som ringer?

Ringer det mycket till dig?
- Mjaej. Rätt skönt. :)

Ringer du mycket?
- Nepp, inte längre.

Vem ringde du senast?
- Frida.

Hur mycket pengar har du?
- En hel del.

Senast kramat och när?
- Tomas, för typ tio minuter sen.

Antal timmar sömn inatt?
- Måånga.

Sov du ensam?
- Nein!

Vem sov du hos senast?
- Sist jag sov borta.. ehum, kommer inte ens ihåg.

Vem sov hos dig senast?
- Anna. Fast det var också länge sen.

Vem vet mest om dig?
- Mina systrar. Tomas & Frida skulle jag tro. Anna, Katrin. Jag är rätt öppen av mig. ;)

Vem vet du mest om?
- Oj. Det kan man väl inte veta, for sure?

Vad ser du fram emot?
- Jag vet inte. Ett nytt jobb?

Vad vill du ha just nu?
- Min vetekudde.

Vem hånar du?
- Varför skulle jag?

Vem längtar du mest efter?
- Ingen speciell. Mitt ofödda barn! Nä, skämt åsido.

Vem vill du helst slippa?
- Tänker inte så.

Vem stör du dig på?
- Men wtf.

Vem vill du sova bredvid inatt?
- Tomas.

Vilken buss åker du oftast?
- Don Vito. ;)

Vilken årstid är det nu?
- Höst. Jävligt kall höst.

Anser du dig själv snygg?
- Klart som fan.

Har du varit kär?
- Jodå.

Är du kär nu?
- Ja. :)

Är du en bra partner?
- Jag hoppas det.

Har någon varit otrogen mot dig?
- Ja.

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
- ...

Har du varit otrogen?
- ...

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
- No need, har ju förlovningsringen på mig!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Jaa. :)

Vad åt du senast?
- Hemmagjord pizza.

Är du polare med grannarna?
- Ja, här är vi goda neighbourinies.

Har du varit på ett party?
- Party låter så fjortis. ULTRASUPA. Typ.

Har du varit utomlands?
- Ja.

Var är dina syskon just nu?
- Hemma hos sig?

Vilken tid gick du upp imorse?
- Ca 10.50

Vad gjorde du kl 2 inatt?
- Sov som en stock.

Vad är det första du gör på morgonen?
- Går på toaletten. Släpper in/ut katten.

Vad ska du göra efter det här?
- Gå ut och ta en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0