Skitdag.

Näe, egentligen inte. Har haft det jättemysigt med Frida, flippade ur ordentligt där på slut-tampen. Det känns som att jag har gräddat bullar hela jävla dagen, rökt alldeles för lite och druckit alldeles för många glas cocacola.

Jo, just det. Min ansökan till Lärarprogrammet kom fram idag iaf, jävla skitsida att vara seeeg och öööverbelastad.

Försökte ladda upp en bild här på bloggen med, men denna sida är väl precis som alla andra. Fullsmockad.

Just nu känner jag mig bara som en stor klump. Degklump. Deg. Klump. Imorn åker jag härifrån, orkar inte vara hemma längre. Känns som att jag bara klättrar på väggarna, vadfan, baka liksom?! Det händer typ en gång om året! Detta är inte ett normalt beteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0