Don't leave home

Klockan börjar närma sig tolv. Snart är det endast 24 h kvar, efter det kan man inte söka till program/kurser till vårterminen. Hjälp. Vad ska jag göra med mitt liv?! Hm.

Det känns fortfarande "kul" att fem år av trogen tjänst (HA!) inte ger ett smack. Dom behöver icke göra sig besvär att höra av sig. Jag jobbar mina dagar nu, de dagar jag har i oktober och november, sen finns det väl ändå inget..? Det ska bli intressant att se hur det där bygget klarar sig, bara slashasar och surfittor kvar. :) Ja, och Jocke då. Mja mja, kommer ju att åka och köpa kattsand där då och då.

Stackars Tomas var uppe och spydde nyss, jag hoppas verkligen inte att han har gått och blivit sjuk, stackarn. Jag känner att jag har lite ont i halsen, men vafan. Har ju tickacillin kvar sen borelia-kuren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0