The gård

Kom nyss tillbaka från en sväng med brudsen (och Munken :P) ute på gården. Skönt att komma ut lite, fast det blåser ju som satan här.. Skulle ha varit hur varmt som helst om det inte blåste så mycket.

Mike lyckades med bedriften att fastna med foten i ett hål och sedan tappa skon däri, så ja. Så vi var tvugna att fiska en liten gul gymnastiksko. :) Älskar hur Ingela klär sin barn, dom är så satans fina.. Helt sjukt, de ungarna passar i princip alla färger. Lite avis blir man ju.

Hm, nu håller jordgubbsplantorna på balkongen på att blåsa bort. Starka små saker de där plantorna egentligen. :)
Fick en schyst komplimang idag iaf. - Jag faller alltid för tjejer med rött hår och gröna ögon" och så tittade hon menande på mig. :P Nej, dött lopp vare här! Jag har mitt på det torra.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska fixa till middag.. Funderar på rösti med bacon och lingonsylt. Jo, så får det bli!

Nu ska jag pyssla lite, ser fram emot DH ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0