Sweet child of mine

Denna dag har varit den bästa på länge, det måste jag faktiskt säga. Var ute ett par timmar på för och eftermiddag där, vädret var inte det bästa. Men det bästa för den här dagen! Det luktar nyklippt gräs och frodig jord här i Rimbo idag.. helt underbart.

Barnvaktade först Mike ett par timmar, Frida mötte upp och vi tog en promenad i grannskapet. Inmundigade kycklingsallad, mm, det godaste jag ätit på länge. Satt verkligen bra den där salladen. :) Barnvaktade lite mer, runt fyra gick jag hem till syster och passade de andra småtjejerna, Elin, Wilma och Luisa. Mysigt värre. T mötte upp efter jobbet, fan vad jag älskar den killen.. Jag älskar dig, så jävla hårt! Kan inte säga annat.

Nu sitter jag och T och väntar in mina bruds, Betty och DH ikväll ju.

Åååh, jag vill aldrig att den här dagen ska ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0